10 maj


Jävla skitdag!😰
Varenda jävla dag är som en Bergodal banan nu förtiden..
Står knappt ut med mig själv..
Går runt varenda dag och hoppas på att önskan ska på i uppfyllelse men blir lika besviken varje dag.

Jag satt igår och läste lite om depression efter abort och allt alla skrev stämmer precis😳.
Så svårt att tänka "rätt" som vissa tycker borde vara så himla lätt men när man lever med de så är det så jävla svårt att tänka om.
Att säga till mig att "min tid/stund" kommer och att jag borde "leva livet" innan är som ett jävla slag i ansiktet😔.
Det känns som jag redan gjort allt,växt upp(kanske lite för fort) och allt dedär och jag är så redo jag någonsin kan bli.



Dehär är mitt liv och passar de inte dig så synd för dig 😊👊


















Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0